Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бензопила STIHL MS 462 C-M R
Stihl MS 462 C-M R – це потужна, міцна і надійна бензопила зі спеціальним оснащенням, для використання пожежними, аварійними і рятувальними службами. Має, надзвичайно стійкий до порізів матеріал. Швидка настройка, фіксація обмежувача глибини різу і велике стартерне захоплення. Швидкий пильний ланцюг Duro, з ударостійких твердосплавних лез. Ця бензопила створена для того, що б в будь-який момент і в будь-яку погоду можна було почати роботу. Технологія M-Tronic постійно контролює суміш палива і повітря, тому STIHL MS 462 C-M R, завжди працює з оптимальною продуктивністю. Антивібраційна система STIHL, значно знижує вібрацію рукояток, що забезпечує комфортне використання бензопили протягом усього робочого часу. Має економний і екологічний двигун STIHL 2-MIX-1-в-4 канали, об'ємом 72,2 см³, компенсатор, регульований масляний насос, бічний натягувач ланцюга, декомпресійний клапан, замок масляного і паливного баків, систему фільтрації повітря з попереднім очищенням, новий фільтр HD2 і звичайно ж технологію M-Tronic.
- Використовується пожежними, аварійними та рятувальними службами,
- Шина 50 см.,
- Вага 6.5 кг,
- Потужність 4.4/6.0 кВт/к. с.,
- Робочий об'єм 72,2 см³,
- Економний і екологічний двигун STIHL 2-MIX,
- Легко очищуваний фільтр HD2,
- Запалювання з електронним управлінням (M-Tronic),
- Пильний ланцюг Duro,
- Гарантія 1 рік.
ПОТУЖНА, МІЦНА, НАДІЙНА STIHL MS 462 C-M R, ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ СПЕЦ.СЛУЖБАМИ
Лінійка бензопил від STIHL, дуже різноманітна. Компанія подбала про те, що б кожен зміг підібрати для себе ідеальний варіант бензопили, виходячи зі специфіки роботи, бюджету і особистих переваг.
Саме ця модель, MS 462 C-M R, створена для екстремальних умов використання. Володіє вражаючими характеристиками, завдяки яким, пила завоювала довіру і захоплення від різних спец. служб. Має швидкий пильний ланцюг Duro, з гальванічним покриттям з ударостійких твердосплавних дисків. Технологія M-Tronic, постійно контролює суміш палива і повітря, що забезпечує оптимальну продуктивність. Нова геометрія зубчастого упору і оптимізована форма ручки, роблять цю бензопилу міцною і маневреною.
Антивібраційна система гасить коливання ланцюгової пили і рукоятки. Це допомагає запобігти після довготривалих робіт бензоінструментом сильну втому рук, пальців і зап'ястя.
Контролер в карбюраторі, запобігає збагаченню паливно-повітряної суміші при засміченні повітряного фільтра. Правильна кількість палива подається в карбюратор в залежності від кількості повітря, що проходить через повітряний фільтр. Це підтримує постійним, співвідношення паливо/повітря в суміші для згоряння і, отже, потужність двигуна. Фільтр не потрібно чистити, поки не відбудеться помітне падіння потужності.
Двигун STIHL 2-MIX, забезпечує високий крутний момент в широкому діапазоні швидкостей.
ОСОБЛИВОСТІ, ЯКІ НАМ ПОДОБАЮТЬСЯ
Передова технологія спалювання - чотири канали переливу закручують паливно-повітряну суміш перед займанням, забезпечуючи оптимальне згоряння і високу ефективність. Результат - більш низька витрата палива і високий крутний момент в широкому діапазоні оборотів.
Двигун STIHL 2-MIX-1-в-4 канали - економічний двигун STIHL 2-MIX з технологією "1-в-4" забезпечує високий крутний момент в широкому діапазоні швидкостей. Бензопила забезпечує економію палива до 20%, в порівнянні з двотактними двигунами STIHL, того ж класу потужності, без технології 2-MIX. Викиди вихлопних газів знижуються до 70%.
Швидкий пильний ланцюг Duro - має гальванічне покриття з ударостійких твердосплавних дисків.
Антивібраційна система - сильна вібрація на ручках бензоінструментів, може привести до довгострокового впливу на кровоносні судини рук і зап'ястя. Тому STIHL, розробила ефективну антивібраційну систему, яка гасить коливання двигуна машини, що значно знижує вібрації на рукоятках.
Компенсатор - цей контролер в карбюраторі, запобігає збагачення паливно-повітряної суміші при засміченні повітряного фільтра. Правильна кількість палива подається в карбюратор в залежності від кількості повітря, що проходить через повітряний фільтр. Це підтримує постійним, співвідношення паливо/повітря в суміші для згоряння і, отже, потужність двигуна. Фільтр не потрібно чистити, поки не відбудеться помітне падіння потужності.
Одноважільний головний регулятор - всі важливі функції, такі як пуск, заслонка, дросельна заслонка і зупинка, управляються одним важелем.
Бокове натягування ланцюга - натяжний гвинт знаходиться збоку від ланцюгової пилки під кришкою - зірочкою. Це усуває необхідність контакту з гострим пильним ланцюгом.
Система змащення ланцюга Ematic - забезпечує точкове змащення ланок пильного ланцюга і напрямних шин. При використанні з пильним ланцюгом STIHL OILOMATIC, система забезпечує максимальне змащення, більш тривалий знос і меншу витрату масла, ніж традиційні методи змащення ланцюга. Система Ematic, може знизити витрату масла до 50%.
Кришки заливних горловин - спеціальні засувки на паливних і масляних баках, легко відкриваються і закриваються, без використання інструментів.
STIHL M-Tronic (М) - повністю електронна система управління двигуном, регулює кут випередження запалювання і дозування палива у всіх режимах роботи. Також враховуються зовнішні умови, такі як температура, висота над рівнем моря і якість палива. Ця система забезпечує стабільну роботу двигуна, постійну максимальну швидкість і чудове прискорення. З M-Tronic, не потрібно робити вручну регулювання карбюратора, система робить його сама. Завдяки електронному розпізнаванню холодного/теплого пуску, на комбінованому важелі, тепер є тільки одне стартове положення. Двигун запускається з набагато меншою кількістю ривків, без зміни положення і здатний відразу ж набирати швидкість - навіть після холодного запуску. M-Tronic, також, запам'ятовує налаштування з моменту останнього використання інструменту. Таким чином, при однакових зовнішніх умовах, забезпечується оптимальна продуктивність двигуна кожен раз при повторному запуску.
Комбінований важіль - оскільки M-Tronic має електронне розпізнавання холодного і теплого пуску, на комбінованому важелі необхідно тільки одне стартове положення. Система забезпечує оптимальну потужність двигуна. Паливо подається тільки в необхідній кількості. Вам не потрібно знати про стан вашої бензопили, ви можете відразу ж використовувати повний газ - навіть при холодному запуску. Пила нагрівається завдяки оптимальному прискоренню, за кілька секунд.
Фільтр HD2 - виготовлений з поліетиленового фільтруючого матеріалу, з порами на 70% менше, ніж у флісових і поліамідних фільтрів, що дозволяє вловлювати навіть дуже дрібний пил. Крім того, цей фільтр масло - і водовідштовхувальний, тому його дуже легко чистити. Картридж фільтра з покриттям з ПЕТ з швидкороз'ємним замком, дозволяє збирати і розбирати фільтр в найкоротші терміни без використання інструментів.
Масляний насос змінної продуктивності - забезпечує подачу необхідної кількості масла на ланцюг. Для оптимальної витрати масла, можна встановити позицію "Е" на регуляторі. Завдяки цьому, можна знизити витрату мастильного матеріалу до 50%. Якщо ви використовуєте нестандартну шину, довше звичайної або пиляєте дуже суху деревину, тоді, регулятором потрібно збільшити витрату масла.
Декомпресійний клапан - є частиною системи легкого запуску. Перед запуском слід натиснути декомпресійний клапан, щоб знизити тиск при запуску, а також зменшити зусилля, необхідне для тяги троса стартера. Декомпресійний клапан напівавтоматичний, його необхідно натискати вручну перед запуском, а після, він автоматично закривається.